دشتنوشته های انارام فروهر

شعر - داستان - نقد - پویانمائی

دشتنوشته های انارام فروهر

شعر - داستان - نقد - پویانمائی

۱۳ فروردین

تقدیم به عباس معروفی

 

هی تو

که دست می کشی

پشت شیشه

موهای دختری بنام آیدا

گریه هایش را نمی شنوی ؟ دیوار !؟

سال بلوا را گریستم

باردار شدم

از

ابرهای اروپا

بوی پیراهن ِ تو

بوی تند ِ نمی دانم چرا دوست ات دارم ...

با گاز

روی لب هایت

خودم را میکشم

تا نهنگ های اقیانوس ِ ... آرام نمی شود اعتراض کرد !

انگشت هایت را به من می دهی ؟

می خواهم لابه لای لاابالی هایم

مریم را بدزدم

از تاج محل

تا سنگـ ـ ـ ـسر خواب ببینم

از سیاوش خاطره تعریف کنم تا خانه های سربالا را آب ببرد .... افسانه های مسیح را ...

آبادان

آتش سوزی

سینما / دختری را پشت ِ شیشه نمایش می دهد

با اسبی سیاه از خانه ی سفید می آید

روی زوزه ها ی برادرش .

باید از این جغرافیای سفید و سیاه خارج شد .

فیلم ... پایان ...  ندارد ... زنگ های تلفن ... نامه ... آژیر

مادر !

مادر ِ مقدس !

تماس نگیر

خودم می آیم با اولین ترن ،

 پر از ابرهای متراکم

در موهای دختری بنام ِ آیدا ...

خورشید مخفی شده !

 

فروردین 3744 برابر با 1385 ـ هیرکانیا

نظرات 3 + ارسال نظر
مرورگر.کام یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

امین یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:52 ب.ظ http://lonely.myblog.ir

سلام.
وبلاگ زیبایی دارید. و زیباتر از اون مطالبش است.
مخصوصا این نوشتتون:
بیشتر علاقه داشتم به مرگ اما متولد می شدم !

از لطفی که داری ممنونم امین جان

دختری که هیچ کس و جز تو نداره یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام
مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم
موفق باشی

مسافر
غریبه نیستی اگر
سلام
روی ماسه های خزر گور مرا خواهی یافت
بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد